torsdag den 13. november 2014

Metrolitteratur

Jeg hintede om nogle gode nyheder i sidste indlæg, og de må endelig afsløres nu!
Jeg indsendte et par digte til Saxos konkurrence Metrolitteratur, og de er blevet udvalgt som nogle af vinderteksterne!
http://www.saxo.com/dk/digte_epub_sx21267500
Jeg har efterhånden læst poetiske tekster op en del gange og på en del forskellige steder, men dette er første gang, man kan læse nogle af mine digte på (digitalt) tryk. En slags debut, kunne man sige. Jeg har jo aldrig betragtet mig selv som digter, men som forfatter, men nu er det vist ikke til at komme udenom.

Der vil blive opsat stationer på de københavnske metroer med QR-koder, så man vil kunne downloade disse små udgivelser (tre digtsamlinger og seks noveller) og læse på vejen fra et sted til et andet.

Metrolitteratur holder reception i morgen, fredag, klokken 10 på Nørreport metrostation. Der bliver taler, drikkelse og oplæsninger (også fra mig), og det glæder jeg mig naturligvis rigtig meget til. Under alle omstændigheder forventer jeg et andet publikum end det, jeg er blevet vant til.

NaNoWriMo-status: 38.263 ord før en travl weekend.

Ingen kommentarer: